Skip To Content
Elektra Nuvažiuojamas Atstumas

Viena įkrova nuvažiuojamo atstumo matavimas


Elektromobilių nuvažiuojamas atstumas anksčiau buvo matuojamas standartizuotu Europietišku NDEC metodu. Šis buvo pakeistas pasauline harmonizuota lengvųjų automobilių testavimo procedūra (WLTP). Corsa-e pagal šiuos matavimus gali nuvažiuoti iki 337 km* atstumą viena įkrova. Aišku, kasdien nuvažiuojamas atstumas viena įkrova gali skirtis tiek nuo NDEC, tiek nuo WLTP verčių dėl to, kad važiuojama skirtingomis sąlygomis. Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo kelio charakteristikų, oro sąlygų, vairavimo stiliaus ir krovinio dydžio.


Naujieji WLTP matavimai yra gerokai artimesni kasdieniam važinėjimui nei NDEC standartai ir leidžia geriau išmatuoti realias energijos sąnaudas.

 

WLTP testai sudaro:

  • Labiau realistišką važiavimo dinamiką ir išorės temperatūrą
  • Toliau nuvažiuojamą atstumą
  • Didesnį maksimalų greitį
  • Mažesnį laukimo laiką
  • Daugiau stabdymo ir ekseleravimo

 

Važiuokite toliau

Važiuokite toliau su savo Corsa-e žinodami, kas daro didžiausią įtaką nuvažiuojamam atstumui, kaip į tai reaguoti ir kaip panaudoti.

Greitis
Greitis turi didžiausią įtaką viena įkrova nuvažiuojamam atstumui. Pavyzdžiui, važiuojant 130 km/h greičiu Corsa-e maksimalus nuvažiuojamas atstumas bus dvigubai trumpesnis nei kad išmatuota pagal WLTP.  
Vairvimo stilius
Kiekvieną kartą jums greitėjant jūs prarandate energiją. Ir kiekvieną kartą, kai agresyviai stabdote, jums reikia vėl pagreitėti. ECO vairavimo režimas kaups stabdymo metu prarandamą anergiją ir padės sutaupyti iki 15 proc. nuvažiuojamo atstumo! 
Terminis komfortas ir šildymas
Vien dėl automobilio šildymo nuvažiuojamas atstumas skirtingais sezonais gali skirtis iki 35 %, mat energija imama tiesiai iš baterijos. Sušildant savo Corsa-e įkrovimo metu leis sutaupyti nuvažiuojamą atstumą ir keliauti komfortiškai. 
* Nuvažiuojamas Corsa-e atstumas (Kombinuotas) yra nuo 329 km iki 337 km (priklausomai nuo įrangos). Jis išmatuotas pagal WLTP testų procedūrą (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151. Kasdieniame važinėjime jis gali skirtis dėl įvairių faktorių, tokių kaip vairavimo stilius, maršruto charakteristika, lauko temperatūra, šildymas ir kondicionavimas.