Naujoji Opel Astra Electric: Kompaktinės klasės bestseleris tapo visiškai elektrinis
- Debutas: Naujausios kartos Astra pirmą kartą galima pasirinkti kaip visišką elektromobilį, varomą baterijų energija
- Pionierius: Astra Sports Tourer Electric yra pirmasis elektrinis universalas iš Vokiečių gamintojo
- Stipri dinamika: 270 Nm, iki 416 km įkrova nuvažiuojamas atstumas (WLTP), 170 km/h didžiausias greitis
- Platus pasirinkimas: elektrinės versijos praplėtė pavaros sistemų gamą
- Elektrifikuojanti dinamika: Puikus sukibimas kelyje, grynas vairavimo malonumas be taršos
Rüsselsheimas. „Opel“ pradeda naują, novatorišką skyrių su naująja Astra: šiandien Riuselsheimo automobilių gamintojas atskleidė pirmąsias naujosios Opel Astra Electric nuotraukas. „Žaibo“ prekės ženklas pristato pirmąjį visiškai elektrinį serijinės gamybos „Astra“ dešimtmečius trukusioje kompaktinės klasės bestselerio sėkmės istorijoje, kuris jau yra naujai karūnuotas “Auksinio vairo 2022” nugalėtojas. Tačiau tai dar ne viskas: tuo pačiu metu, kaip ir penkerių durų elektromobilis, tradicijomis turtingas prekės ženklas pristatė ir naująją Opel Astra Sports Tourer Electric – pirmąjį visiškai elektrinį vokiečių gamintojo universalą.
„Astra Electric“ ir „Astra Sports Tourer Electric“ yra tikri pionieriai: su naujuoju elektriniu penkerių durų hečbeku ir universalo variantu klientai galės mėgautis puikiomis kasdienėmis savybėmis, komfortu ir, svarbiausia, važinėti visiškai neteršiant gamtos. Tai turime omenyje kalbėdami apie protingą mobilumo „ekologinį atnaujinimą“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas. „Tuo pačiu metu mes ir toliau vykdome elektrifikavimo programą. Naujasis „Opel Astra Electric“ yra svarbus žingsnis mūsų kelyje, siekiant tapti visiškai elektriniu prekės ženklu Europoje.“
„Opel Astra“ klientai galės rinktis iš daugiau pavaros tipų nei bet kurio kito modelio su „Žaibu“. Be labai efektyvių vidaus degimo variklių, „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ jau turi elektrifikuotus hibridinius variantus, įskaitant naują aukščiausios klasės modelį „Astra GSe“. O asortimentą netrukus papildys ir visiškai elektrinis „Astra Electric“, kurį bus galima užsisakyti nuo 2023 metų pavasario.
Energija laikoma 54 kWh ličio jonų akumuliatoriuje. 102 baterijų elementai laikomi 17-oje modulių ir užtikrina, kad naujoji „Astra Electric“ viena įkrova galėtų įveikti iki 416 km nuotolį pagal WLTP1 neišskirdama jokių teršalų. Inžinieriai skyrė didelę reikšmę efektyviam baterijos išnaudojimui ir sugebėjo užtikrinti pavyzdinį nuvažiuojamą atstumą su kompaktiško dydžio akumuliatoriumi. 12.7 kWh elektros 100-ui km (14.9 kWh pagal WLTP), todėl tai ne tik tobula, efektyvi transporto priemonė kasdieniam naudojimui, bet ir idealus kompanionas, taupantis laiką ilgesnėse kelionėse – kaip penkerių durų hečbekas arba kaip „Sports Tourer“ universalas. Net tada, kai reikia įkrauti bateriją elektrinei „Astra“, tai reiškia tik trumpą sustojimą įkrovimo vietoje. 100 kW nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelėje „Astra Electric“ galima įkrauti iki 80 procentų akumuliatoriaus talpos maždaug per 30 minučių. Be to, visiškai elektrinės „Astra“ standartinėje komplektacijoje yra trifazis 11 kW įkroviklis, skirtas sieniniam įkrovikliui namuose.
Baterijos sumontuotos kėbulo dugne, todėl salone neprarandama vietos keleiviams ir bagažui. Net ir pakėlus galines sėdynes, „Astra Sports Tourer Electric“ bagažinėje yra 516 litrų vietos, nulenkus sėdynes, talpa padidėja iki 1553 litrų. Kitas privalumas: žema akumuliatoriaus padėtis taip pat suteikia „Astra Electric“ ir „Astra Sports Tourer Electric“ saugumą ir stabilumą kelyje, kaip būdinga „Opel“.
Visiškai skaitmeninis „Pure Panel“ su dviem dideliais 10 colių plataus kampo ekranais taip pat nukelia vairuotoją į šiuolaikinį interjero pasaulį. Naujausios kartos intuityvi žmogaus ir mašinos sąsaja rodo visas svarbias funkcijas, tokias kaip akumuliatoriaus įkrovos būsena ar nuvažiuojamas atstumas, o svarbius nustatymus, tokius kaip klimato kontrolė, galima lengvai reguliuoti vienu mygtuko paspaudimu. Ir su dideliu E-HUD ekranu ir natūraliu balso atpažinimu, vairuotojų akys gali sutelkti dėmesį į kelią ir eismo situaciją. Daugybė pagalbinių sistemų – nuo įspėjimo apie priekinį susidūrimą su automatiniu avariniu stabdymu iki aktyvios palaikymo juostoje pagalbos, mieguistumo aptikimo ir perspėjimo apie eismą gale iki pusiau automatinio eismo juostos keitimo – yra įtrauktos į naująjį „Intelli-Drive 2.0“, be kita ko, ir dar labiau padidina saugumą. O kaip gi be klasėje pirmaujančių adaptyvių Intelli-Lux LED® Pixel Žibintų su 168 LED elementais.
Naujoji „Astra Electric“ iš pirmo žvilgsnio perteikia tiesioginį, dinamišką vairavimo pojūtį. Drąsus ir tyras dizainas, visiškai elektrinė „Astra“ turi „Opel Vizor“ prekės ženklą, įskaitant ypač sportišką priekinio buferio dizainą kiekviename apdailos lygyje. Akį traukia standartiniai 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai su deimanto išpjovomis arba visiškai juodi. Taip pat ir čia naujoji „Opel Astra Electric“ neabejotinai aiškiai parodo: „Opel“ kompaktinė klasė atveria naują skyrių – emocingą, įelektrinantį ir pirmą kartą visiškai elektrinį.